22-23 marca 2018 r, 24-25 maja 2018 r, 19-20 lipca 2018 r, 20-21 września 2018 r, 22-23 listopada 2018 r
Dzień I od 09.00 do 16.00, Dzień II od 9.00 do 16.00
MIEJSCE SZKOLENIA: Toruń
CENA: 1250 zł netto (+VAT 23%) / 1 osoba
Trener szkolenia
Program szkolenia
1. Proces zarządzania produktem
- z jakich etapów się składa
- definiowanie celów w poszczególnych etapach
- rola i cele product managera w poszczególnych etapach
- jaki wpływ na sukces rynkowy produktów mają poszczególne etapy
2. Analiza SWOT firmy ? opis bieżącej sytuacji firmy w branży
- produkty, kanały dystrybucji, półki cenowe, strategie cenowe
- klienci i segmenty klientów
- oczekiwania i potrzeby klientów/segmentów klientów
popyt na produkty/usługi - główni gracze na rynku i ich przewagi konkurencyjne
3. Przygotowanie planu marketingowego
- opis rynku ? branża, kategorie produktowe, konkurencja
- produkt ? cechy, unikalne zalety, korzyści dla klienta
- dystrybucja ? sposoby dotarcia do klienta (bezpośrednie i pośrednie)
- promocja ? przekazy, kanały komunikacji, narzędzia komunikacji
- cena ? strategia cenowa, zmiany cen, reakcje na zmiany cen
- przychody ? stałość zmienność przychodów (sezonowość, reakcje na sezonowość)
- analiza SWOT ? mocne i słabe strony nowego produktu, szanse i zagrożenia z otoczenia dla nowego produktu
- budżet wejścia na rynek ? warianty/scenariusze budżetowe
- rachunek zysków i strat ? ile zarobimy na nowym produkcie
4. Zdefiniowanie parametrów nowego produktu
- MRD ? Marketing Requirements Document
5. Monitorowanie procesu NPD (New Product Development)
- etapy procesu NPD
- definiowanie celów w poszczególnych etapach
- rola i cele product managera w poszczególnych etapach
- wpływ poszczególnych etapów na sukces rynkowy nowego produktu
6. Przygotowanie perswazyjnej komunikacji
- język korzyści w komunikacji B2B (Business to Businnes) i B2C (Business to Consumer)
cechy skutecznego mediaplanu
7. Szkolenia zespołu sprzedażowego
- cykl Kolba ? proces nauki dorosłych
- system 4MAT Berenice McCarthy
- konspekt szkolenia
8. Dostarczanie produktów wygrywających na rynku
- cechy HITU rynkowego
- dlaczego niektóre produkty ponoszą niepowodzenie rynkowe
9. Wsparcie działu sprzedaży/handlowego ? gorące telefony
- bank danych/materiałów: niezbędny pakiet informacji i materiałów dla sprzedawców
- waga i znaczenie poszczególnych informacji i materiałów w procesie sprzedaży
10. Ewaluacja
- analiza ilościowa
- analiza jakościowa
Opinie uczestników szkolenia
1. Profesjonalnie prowadzone zajęcia:
- trener ? doświadczenie w praktyce i teorii
- zajęcia-urozmaicone, teoria przeplatana z praktyką; mała grupa
- materiały- przejrzyste, uzupełniane na bieżąco podczas zajęć
2. Co wniosło szkolenie?
- ubrało dotychczasową praktykę w sensowne ramy teoretyczne, które na pewno pomogą w przyszłości lepiej zaplanować moją pracę
- dostarczyło wiele narzędzi i gotowych planów działania w obszarze w jakim porusza się product manager
Firma i szkolenie godne polecenia!
Agnieszka
Brałem udział w szkoleniu z Zarządzania Produktem. Zajęcia były bardzo ciekawe i dynamiczne. Bogata treść była przekazywana w różnej formie: wykładowej, ćwiczeniowej i seminaryjnej. Przed szkoleniem przekazaliśmy pani Justynie czego oczekujemy od szkolenia i śmiało mogę przyznać, że wszystkie nasze cele zostały osiągnięte. Polecam Profit Brand jako organizatora solidnych szkoleń.
Wojciech
Informacje organizacyjne dot. szkolenia
Sala szkoleniowa jest ustalana tydzień przed zajęciami ? jej wybór zależy od liczby uczestników zajęć.
W trakcie zajęć są 2 przerwy kawowe i jedna obiadowa.
Cena zawiera: przygotowane i realizację zajęć, materiały dydaktyczne (skrypt + formularze ćwiczeń), zaświadczenie uczestnictwa, serwis kawowy (kawa, herbata, woda, sok, ciastka), obiad (danie główne).
GRUPA (3 lub więcej osób) ? 50 pln netto /osoba
WCZESNA REZERWACJA min 3 tygodnie przed szkoleniem ? 50 pln netto / osoba
CYKL SZKOLEŃ (2 lub więcej szkoleń) ? 50 pln netto /osoba
RABATY SIĘ SUMUJĄ można zyskać nawet 150 pln netto / osoba