Wprowadzenie nowego produktu na rynek

Wprowadzenie nowego produktu na rynek to jedna z form rozwoju firmy. Dopasowanie asortymentu przedsiębiorstwa do zmieniających się potrzeb klienta lub podążania za rozwojem nowych technologii wpływa na wzrost przychodów. Statystyki wskazują, że większość wprowadzonych nowych produktów na rynek umiera. Powodem jest błąd przy jego przygotowaniu i/lub promocji i/lub dystrybucji czy ustalaniu poziomu ceny. Znajomość prawidłowego procesu wprowadzenia nowego produktu na rynek z pewnością przyczyni się do jego sukcesu rynkowego oraz oczekiwanych wzrostów zysków firmy.
TERMINY SZKOLENIA

15-16 marca 2018 r, 17-18 maja 2018 r, 5-6 lipca 2018 r, 13-14 września 2018 r, 15-16 listopada 2018 r

Dzień I od 9.00 do 16.00, Dzień II od 9.00 do 16.00

MIEJSCE SZKOLENIA: Toruń

CENA: 1250 zł netto (+ VAT 23%) / 1 osoba


Trener szkolenia

Trener-praktyk z 13 letnim doświadczeniem biznesowym i blisko 6 letnim doświadczeniem szkoleniowym. Posiada doświadczenie korporacyjne oraz pracy i współpracy z polskimi przedsiębiorstwami o różnym poziomie rozwoju. Specjalizuje się w zakresie: wyznaczania kierunków rozwoju i programów ich realizacji, opracowywania planów promocji i ich wdrażania, tworzenia pozytywnego wizerunku organizacji, opracowywania koncepcji nowych produktów i ich wprowadzania na rynek, tworzenia i utrzymywania trwałych relacji z klientami. Przeprowadziła ponad 1000 godzin szkoleń.


Program szkolenia

1. Nowy produkt – definicje i rodzaje

2. Proces opracowywania nowego produktu

Poszukiwanie pomysłów na nowy produkt:

  • analiza potrzeb klientów: badania usage & attitude, reklamacje, internet, wywiady kwestionariuszowe, praca jako handlowiec, badanie satysfakcji klientów
  • architektura produktu/ pozycjonowanie produktu
  • metody generowania pomysłów/ tworzenie koncepcji produktów/ koncept produktu

Analiza ekonomiczna

  • trójnóg cenowy: perspektywa producenta, perspektywa konkurencji, perspektywa klienta
  • metody ustalania ceny: narzut, marża, zwrot docelowy, wartość postrzegana
  • różnicowanie ceny: kanał dystrybucji, segmenty klientów
  • analiza rentowności/ estymacja popytu / rachunek Zysków i Strat

Selekcja pomysłów na nowy produkt:

  • metoda 9 x TAK
  • błędy selekcji

Realizacja / badanie prototypów, ceny i komunikacji marketingowej

  • badania marketingowe: typy i charakterystyka
  • zagadnienia do badań marketingowych

Komercjalizacja/ urynkowienie

  • korzyści dla klienta i kanału dystrybucji
  • kampania promocyjna – kreacja
  • kampania promocyjna – media plan
  • dystrybucja numeryczna i ważona

Ewaluacja

  • analiza wskaźnikowa
  • diagram Ishikawy – diagram błędów

3. Cechy udanego produktu – hitu rynkowego

4. Przyczyny niepowodzeń rynkowych niektórych nowych produktów

Opinie uczestników szkolenia


Informacje organizacyjne dot. szkolenia

Zajęcia odbywają się w Toruniu.

Sala szkoleniowa jest ustalana tydzień przed zajęciami – jej wybór zależy od liczby uczestników zajęć.

W trakcie zajęć są 2 przerwy kawowe i jedna obiadowa.

Cena zawiera: przygotowane i realizację zajęć, materiały dydaktyczne (skrypt + formularze ćwiczeń), zaświadczenie uczestnictwa, serwis kawowy (kawa, herbata, woda, sok, ciastka), obiad (danie główne).

ATRAKCYJNE RABATY

GRUPA (3 lub więcej osób) – 50 pln netto /osoba

WCZESNA REZERWACJA min 3 tygodnie przed szkoleniem – 50 pln netto / osoba

CYKL SZKOLEŃ (2 lub więcej szkoleń) – 50 pln netto /osoba

RABATY SIĘ SUMUJĄ można zyskać nawet 150 pln netto / osoba

Pin It on Pinterest

newsletter_bg

FreshMail.pl