27-28 marca 2023 r,
22-23 maja 2023 r,
6-7 lipca 2023 r,
CZAS SZKOLENIA od 9.00 do 16.00,
MIEJSCE SZKOLENIA: ONLINE
CENA: 950 zł netto (+ VAT 23%) / 1 osoba
Trener szkolenia
Program szkolenia
1. Nowy produkt – definicje i rodzaje
2. Proces opracowywania nowego produktu
Poszukiwanie pomysłów na nowy produkt:
- analiza potrzeb klientów: badania usage & attitude, reklamacje, internet, wywiady kwestionariuszowe, praca jako handlowiec, badanie satysfakcji klientów
- architektura produktu/ pozycjonowanie produktu
- metody generowania pomysłów/ tworzenie koncepcji produktów/ koncept produktu
Analiza ekonomiczna
- trójnóg cenowy: perspektywa producenta, perspektywa konkurencji, perspektywa klienta
- metody ustalania ceny: narzut, marża, zwrot docelowy, wartość postrzegana
- różnicowanie ceny: kanał dystrybucji, segmenty klientów
- analiza rentowności/ estymacja popytu / rachunek Zysków i Strat
Selekcja pomysłów na nowy produkt:
- metoda 9 x TAK
- błędy selekcji
Realizacja / badanie prototypów, ceny i komunikacji marketingowej
- badania marketingowe: typy i charakterystyka
- zagadnienia do badań marketingowych
Komercjalizacja/ urynkowienie
- korzyści dla klienta i kanału dystrybucji
- kampania promocyjna – kreacja
- kampania promocyjna – media plan
- dystrybucja numeryczna i ważona
Ewaluacja
- analiza wskaźnikowa
- diagram Ishikawy – diagram błędów
3. Cechy udanego produktu – hitu rynkowego
4. Przyczyny niepowodzeń rynkowych niektórych nowych produktów
Opinie uczestników szkolenia
Informacje organizacyjne dot. szkolenia
W trakcie zajęć są 2 przerwy kawowe i jedna obiadowa.
Cena zawiera: przygotowane i realizację zajęć, materiały dydaktyczne (skrypt + formularze ćwiczeń), zaświadczenie uczestnictwa,
GRUPA (3 lub więcej osób) – 50 pln netto /osoba
WCZESNA REZERWACJA min 3 tygodnie przed szkoleniem – 50 pln netto / osoba
CYKL SZKOLEŃ (2 lub więcej szkoleń) – 50 pln netto /osoba
RABATY SIĘ SUMUJĄ można zyskać nawet 150 pln netto / osoba