Grudzień 2016 r
Dzień I od 10.00 do 17.00, Dzień II od 9.00 do 16.00
MIEJSCE SZKOLENIA: Toruń
CENA: 1150 zł netto (+VAT 23%) / 1 osoba
Trener szkolenia
Program szkolenia
I. Cel udziału w targach ? po co inwestować czas i pieniądze w tą formę promocji firmy?
- targi handlowe ? forma reklamy firmy (działania bezpośrednio wspierające sprzedaż; sprzedaż osobista)
- bezcenny kontakt osobisty
- budowanie/ wzmacnianie relacji z klientami
- cel udziału firmy w targach
- proces pracy nad targami wg. cyklu Deminga
II. Przygotowania do targów handlowych etap I ? co wziąć pod uwagę zanim wyślemy deklarację udziału w targach?
- wybór imprezy targowej: kryteria wyboru imprezy targowej, metoda kluczowych czynników sukcesu,
- kalkulacja kosztów udziału w targach handlowych: lista i struktura kosztów,
- wybór powierzchni targowej ? więcej nie znaczy lepiej: lokalizacja stoiska, wielkość, układ stoisk, sąsiedztwo,
- elementy dodatkowe wpływające na wybór powierzchni targowej
III. Przygotowania do targów handlowych etap II ? jak przygotować się do udziału w targach?
- harmonogram prac PRZED, W TRAKCIE i PO targach (wykorzystanie myślenia projektowego do pracy nad targami handlowymi);
- aranżacja stoiska targowego (kreacja stoiska): strefy funkcjonalne stoiska, warianty zabudowy targowej, elementy psychologii w projektowaniu, elementy obligatoryjne dobrego stoiska, trendy w projektowaniu stoisk, dekorowanie stoiska, ile i jakie produkty wystawiać?;
- niezbędne materiały informacyjno-promocyjne: lista materiałów targowych, elementy obligatoryjne projektu, model AIDA i Brand-ABLE badania skuteczności narzędzi marketingowych, liczba pakietów materiałów informacyjnych;
- personel ? godny zaufania przedstawiciel firmy: skład zespołu targowego, rola i wizerunek poszczególnych członków zespołu, savoir vivre w biznesie (przywitanie, przedstawianie, ubiór biznesowy dla kobiety i mężczyzny, sposób postępowania z wizytówkami), cechy pracy w warunkach targowych
szkolenie przed targami: zakres szkolenia - działania informacyjne przed targami: kiedy zacząć?, co komunikować?
IV. Realizacja ? jak efektywnie zaistnieć na targach?
- złote zasady działań targowych
- formularz informacyjny kontaktu z klientem
- aktywne formy promocji używane przez wystawców
- trudne sytuacje podczas targów
V. Ewaluacja ? kiedy uznamy, że targi zakończyły się sukcesem?
- poziom realizacji celów ? bilans obecności na targach,
- działania ?follow up?: podziękowania, rozmowy handlowe, analiza zebranych materiałów dot. konkurencji, priorytety kontaktów z klientami,
- wskaźniki do pomiaru efektywności działań targowych
- diagram Ishikawy ? wyciąganie wniosków na przyszłość
Opinie uczestników szkolenia
Informacje organizacyjne dot. szkolenia
Sala szkoleniowa jest ustalana tydzień przed zajęciami ? jej wybór zależy od liczby uczestników zajęć.
W trakcie zajęć są 2 przerwy kawowe i jedna obiadowa.
Cena zawiera: przygotowane i realizację zajęć, materiały dydaktyczne (skrypt + formularze ćwiczeń), zaświadczenie uczestnictwa, serwis kawowy (kawa, herbata, woda, sok, ciastka), obiad (danie główne).
GRUPA (3 lub więcej osób) ? 50 pln netto /osoby
WCZESNA REZERWACJA min 3 tygodnie przed szkoleniem ? 50 pln netto / osoby
CYKL SZKOLEŃ (2 lub więcej szkoleń) ? 50 pln netto /osoby
RABATY SIĘ SUMUJĄ można zyskać nawet 150 zł netto/ 1 osoba !