Targi handlowe – promocja i sprzedaż

Targi handlowe to jedno z narzędzi promocji i jednocześnie bardzo dobre miejsce m.in. pozyskania klientów, zbudowania/utrzymania relacji z klientami, realizacji badań rynkowych potrzeb nabywców oraz działań konkurencji. Na targach istnieje możliwość wielokrotnego kontaktu osobistego z klientami, nawet 100 kontaktów dziennie, co raczej nie jest fizycznie możliwe podczas regularnych wizyt handlowych. Dlaczego warto zainteresować się i zainwestować w tą formę promocji? Jak skutecznie się wystawić i wycisnąć z targów 150%? Na te i inne pytania pozna odpowiedź uczestnik szkolenia.
TERMINY SZKOLENIA

Grudzień 2016 r

Dzień I od 10.00 do 17.00, Dzień II od 9.00 do 16.00

MIEJSCE SZKOLENIA: Toruń

CENA: 1150 zł netto (+VAT 23%) / 1 osoba


Trener szkolenia

Trener-praktyk z 13 letnim doświadczeniem biznesowym i blisko 6 letnim doświadczeniem szkoleniowym. Posiada doświadczenie korporacyjne oraz pracy i współpracy z polskimi przedsiębiorstwami o różnym poziomie rozwoju. Specjalizuje się w zakresie: wyznaczania kierunków rozwoju i programów ich realizacji, opracowywania planów promocji i ich wdrażania, tworzenia pozytywnego wizerunku organizacji, opracowywania koncepcji nowych produktów i ich wprowadzania na rynek, tworzenia i utrzymywania trwałych relacji z klientami. Przeprowadziła ponad 1000 godzin szkoleń.


Program szkolenia

I. Cel udziału w targach – po co inwestować czas i pieniądze w tą formę promocji firmy?

  • targi handlowe – forma reklamy firmy (działania bezpośrednio wspierające sprzedaż; sprzedaż osobista)
  • bezcenny kontakt osobisty
  • budowanie/ wzmacnianie relacji z klientami
  • cel udziału firmy w targach
  • proces pracy nad targami wg. cyklu Deminga

II. Przygotowania do targów handlowych etap I – co wziąć pod uwagę zanim wyślemy deklarację udziału w targach?

  • wybór imprezy targowej: kryteria wyboru imprezy targowej, metoda kluczowych czynników sukcesu,
  • kalkulacja kosztów udziału w targach handlowych: lista i struktura kosztów,
  • wybór powierzchni targowej – więcej nie znaczy lepiej: lokalizacja stoiska, wielkość, układ stoisk, sąsiedztwo,
  • elementy dodatkowe wpływające na wybór powierzchni targowej

III. Przygotowania do targów handlowych etap II – jak przygotować się do udziału w targach?

  • harmonogram prac PRZED, W TRAKCIE i PO targach (wykorzystanie myślenia projektowego do pracy nad targami handlowymi);
  • aranżacja stoiska targowego (kreacja stoiska): strefy funkcjonalne stoiska, warianty zabudowy targowej, elementy psychologii w projektowaniu, elementy obligatoryjne dobrego stoiska, trendy w projektowaniu stoisk, dekorowanie stoiska, ile i jakie produkty wystawiać?;
  • niezbędne materiały informacyjno-promocyjne: lista materiałów targowych, elementy obligatoryjne projektu, model AIDA i Brand-ABLE badania skuteczności narzędzi marketingowych, liczba pakietów materiałów informacyjnych;
  • personel – godny zaufania przedstawiciel firmy: skład zespołu targowego, rola i wizerunek poszczególnych członków zespołu, savoir vivre w biznesie (przywitanie, przedstawianie, ubiór biznesowy dla kobiety i mężczyzny, sposób postępowania z wizytówkami), cechy pracy w warunkach targowych
    szkolenie przed targami: zakres szkolenia
  • działania informacyjne przed targami: kiedy zacząć?, co komunikować?

IV. Realizacja – jak efektywnie zaistnieć na targach?

  • złote zasady działań targowych
  • formularz informacyjny kontaktu z klientem
  • aktywne formy promocji używane przez wystawców
  • trudne sytuacje podczas targów

V. Ewaluacja – kiedy uznamy, że targi zakończyły się sukcesem?

  • poziom realizacji celów – bilans obecności na targach,
  • działania „follow up”: podziękowania, rozmowy handlowe, analiza zebranych materiałów dot. konkurencji, priorytety kontaktów z klientami,
  • wskaźniki do pomiaru efektywności działań targowych
  • diagram Ishikawy – wyciąganie wniosków na przyszłość

Opinie uczestników szkolenia


Informacje organizacyjne dot. szkolenia

Zajęcia odbywają się w Toruniu.

Sala szkoleniowa jest ustalana tydzień przed zajęciami – jej wybór zależy od liczby uczestników zajęć.

W trakcie zajęć są 2 przerwy kawowe i jedna obiadowa.

Cena zawiera: przygotowane i realizację zajęć, materiały dydaktyczne (skrypt + formularze ćwiczeń), zaświadczenie uczestnictwa, serwis kawowy (kawa, herbata, woda, sok, ciastka), obiad (danie główne).

ATRAKCYJNE RABATY

GRUPA (3 lub więcej osób) – 50 pln netto /osoby

WCZESNA REZERWACJA min 3 tygodnie przed szkoleniem – 50 pln netto / osoby

CYKL SZKOLEŃ (2 lub więcej szkoleń) – 50 pln netto /osoby

RABATY SIĘ SUMUJĄ można zyskać nawet 150 zł netto/ 1 osoba !

Pin It on Pinterest

newsletter_bg

FreshMail.pl