Strategia marketingowa to przemyślany plan działań, nawigacja, najszybsza droga dojechania do określonego celu biznesowego. Plan ten obejmuje strategię działania w zakresie marketingu mix 7P oraz 6 filarów rynkowych. Swojego czasu powiedział Benjamin Franklin, prezydent USA, „Czas to pieniądz”. Czy więc nie lepiej zamiast tracić czas i pieniądze na testowanie różnych przedsięwzięć marketingowych, uczyć się na sprawdzonych rozwiązaniach? Jeśli myślisz tak samo to te zajęcia są właśnie dla Ciebie! Podczas warsztatów stworzysz swój Plan Marketingowy, bazujący na wiedzy i doświadczeniu liderów rynkowych.
TERMINY SZKOLENIA
3-4 kwietnia 2023 r.
1-2 czerwca 2023 r.
21-22 września 2023 r.
CZAS SZKOLENIA od 9.00 do 16.00,
MIEJSCE SZKOLENIA: online
CENA: 950 zł netto (+VAT 23%) / 1 osoba
Trener szkolenia
Trener-praktyk z 20 letnim doświadczeniem biznesowym i 12 letnim doświadczeniem szkoleniowym. Posiada doświadczenie korporacyjne oraz pracy i współpracy z polskimi przedsiębiorstwami. Pracowała z firmami o różnym poziomie rozwoju, funkcjonujących w modelu B2B i B2C (NESTLE, GAMET, VOBRO, FORD, LAMELA, STO, CERAMIKA PARADYŻ, BMW DYNAMIC MOTORS i inne). Jako marketer zarządzała rozwojem blisko 10 kategorii produktowych. Przygotowała strategię wprowadzenia na rynek Polski 10 nowych produktów, które odniosły sukcesy rynkowe przewyższające zakładane wzrosty sprzedażowe. Przygotowała i zrealizowała ponad 20 ogólnopolskich promocji konsumenckich dających zakładane wzrosty sprzedażowe.
Program szkolenia
1. Analiza sytuacji firmy wg. SWOT
- mocne strony, słabe strony = >analiza zasobów firmy materialnych i niematerialnych
- szanse, zagrożenia =>analiza PEST i 5 sił PORTERA
- przewagi konkurencyjne
- alianse strategiczne
2. Marketing mix 7 P
- Product (ang.) – Produkt: korzyści dla klienta
- Promotion (ang.) – Promocja: komunikacja z klientem
- Price (ang.) – Cena: koszty zakupu dla klienta
- Placement (ang.) – Dystrybucja: wygoda zakupu dla klienta
- People (ang.) – Personel: jakość obsługi klienta
- Process (ang.) – Proces: szybkość realizacji zlecenia
- Physical evidence (ang.) – Świadectwo materialne: dowody jakości
3. Strategia marketingowa
- relacja cena-jakość
- relacja produkt-rynek
- relacja cena-promocja
- pozycja konkurencyjna
- strategia PUSH i PULL
- wskaźniki sprzedażowe i marketingowe
- zasada SMART i SMARTER wyznaczania celów strategii marketingowej
- 6 filarów skutecznej strategii marketingowej
- cechy efektywnej strategii marketingowej
4. Plan marketingowy
- metoda karteczkowa tworzenia planu marketingowego ?szytego na miarę?
Opinie uczestników szkolenia
Informacje organizacyjne dot. szkolenia
Zajęcia odbywają się w ONLINE.
W trakcie zajęć są 2 przerwy kawowe i jedna obiadowa/ we własnym zakresie
Cena zawiera: przygotowane i realizację zajęć, materiały dydaktyczne (skrypt + formularze ćwiczeń), zaświadczenie uczestnictwa.
ATRAKCYJNE RABATY
GRUPA (3 lub więcej osób) – 50 pln netto /osoby
REZERWACJA min 3 tygodnie przed szkoleniem – 50 pln netto / osoby
CYKL SZKOLEŃ (2 lub więcej szkoleń) – 50 pln netto /osoby
RABATY SIĘ SUMUJĄ można zyskać nawet 150 zł netto/osoba