Storytelling

Storytelling – przyciągnij klientów dzięki opowiadaniu historii

Storytelling to łącznik takich marek jak Apple, Ford, Lego, Ikea. Każda z nich stosuje storytelling, sprzedając swoje produkty. Nasz mózg jest tak skonstruowany, że lubi słuchać historii. Dzięki zaangażowaniu i wywoływaniu emocji u odbiorców, nasz przekaz na dłużej pozostaje w ich pamięci. Dzięki szkoleniu dowiesz się jak budować wciągające opowieści, wykorzystując monimit, archetypy i wybierając odpowiednią narrację. Przeanalizujesz, jak robią to najwięksi i najlepsi. Nauczysz się wykorzystywać storytelling w biznesie, zarządzaniu ludźmi oraz budowaniu marki osobistej.
TERMINY SZKOLENIA

7-8 czerwca 2017 r

4-5 września 2017 r

4-5 grudnia 2017 r

Dzień I od 10.00 do 17.00, Dzień II od 9.00 do 16.00

MIEJSCE SZKOLENIA: Toruń

CENA: 1150 zł netto (+VAT 23%) / 1 osoba


Trener szkolenia

Lubię o sobie mówić, że jestem zwierzęciem medialnym. Głównie dlatego, że od kilkunastu lat pracuję z mediami (jako PRowiec i konsultant) oraz dla mediów. Przede wszystkim tych mówionych. W radiu robiłam prawie wszystko – biegałam z mikrofonem, prowadziłam audycje, byłam didżejem, kierowałam zespołami dziennikarzy i prezenterów dwóch lokalnych rozgłośni – Radia ZET Gold w Toruniu i Radia PLUS w Bydgoszczy. W obu koordynowałam działania promocyjne w eterze.



Program szkolenia

Moduł 1
1. Czym jest storytelling
2. Kiedy historia jest „dobra”
3. Przykłady historii, które poruszyły świat

Moduł 2
1. Monimit i archetyp, czyli jak budować historie
2. Mit założycielski w firmie
3. Odpowiedni typ narracji
Moduł 3
1. Zasady budowania historii
2. Początek, który wciąga
3. Rozwnięcie, które angażuje
4. Zakończenie, które pozostaje w pamięci
5. Bohater, który ma znaczenie

Moduł 4
1. Historie, które sprzedają
2. Storytelling w budowaniu marki osobistej
3. Storytelling dla liderów
Moduł 5
1. Jak przedstawić wartości firmy w opowieści
2. Storytelling w mediach społecznościowych
3. Podstawy wystąpień publicznych i prezentacji

Opinie uczestników szkolenia


Informacje organizacyjne dot. szkolenia

Zajęcia odbywają się w Toruniu.

Sala szkoleniowa jest ustalana tydzień przed zajęciami – jej wybór zależy od liczby uczestników zajęć.

W trakcie zajęć są 2 przerwy kawowe i jedna obiadowa.

Cena zawiera: przygotowane i realizację zajęć, materiały dydaktyczne (skrypt + formularze ćwiczeń), zaświadczenie uczestnictwa, serwis kawowy (kawa, herbata, woda, sok, ciastka), obiad (danie główne).

ATRAKCYJNE RABATY

GRUPA (3 lub więcej osób) – 50 pln netto /osoby.

WCZESNA REZERWACJA min 3 tygodnie przed szkoleniem – 50 pln netto / osoby.

CYKL SZKOLEŃ (2 lub więcej szkoleń) – 50 pln netto /osoby.

RABATY SIĘ SUMUJĄ można zyskać nawet 150 zł netto/ osoba.

Pin It on Pinterest

newsletter_bg

FreshMail.pl