Public Relations vs Content marketing – różnice i podobieństwa

Kreowanie wizerunku w internecie to elementarna strategia komunikacyjna każdej organizacji, urzędu i firmy.

W jaki sposób budować wizerunek marki w internecie w taki sposób, aby skutecznie przekonać odbiorców właśnie do swojej oferty? Na przecięciu strategii budowania wizerunku i taktyk marketingowych funkcjonuje Content Marketing.

Na szkoleniu warsztatowym zaprezentowane zostaną podstawowe sposoby tworzenia przydatnych dla Twoich klientów treści, które zbudują dobry wizerunek Twojej firmy. Nie zabraknie bardziej wyrafinowanych technik podtrzymywania zainteresowania Twoją marką, a także kilka sposobów na marketing treści bez tworzenia treści. Brzmi intrygująco? Przekonasz się, że to możliwe.

TERMINY SZKOLENIA

10-11 maja 2017 r

12-13 czerwca 2017 r

15-16 listopada 2017 r

Dzień I od 10.00 do 17.00, Dzień II od 9.00 do 16.00

MIEJSCE SZKOLENIA: Toruń

CENA: 1150 zł netto (+VAT 23%) / 1 osoba


Trener szkolenia

Trener z zakresu komunikacji internetowej m.in. w Narodowym Centrum Kultury (w ramach programu Kurs na kulturę i Kadra Kultury), Centrum Promocji Informatyki, Polskim Towarzystwie Ekonomicznym, Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki, Agencji Rozwoju Pomorza S.A., Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, Fundacji Rozwoju Demokracji Obywatelskiej w Warszawie. Wykłada na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika, Wyższej Szkole Bankowej. Ponad 1000 godzin szkoleniowych.


Program szkolenia

1. Po co budować wizerunek i jak kształtować komunikację?

  • Trendy w komunikacji online i Public Relations.
  • Strategiczne podejście do PR-u i marketingu.

2. Content Marketing

  • Ekosystem komunikacji online.
  • Marketing treści – formaty i taktyki: od wywiadów, poradników, przez infografiki, prezentacje, po wideo.

3. Procesy public relations i content marketing

  • Struktura informacji w serwisie internetowym.
  • Blog firmowy, blog branżowy.
  • Grupy zainteresowań w Social Media.
  • Dystrybucja treści i wizerunku: Facebook, Youtube, Twitter, Instagram, Linkedin
  • Współpraca z blogerami, vlogerami i influencerami.
  • Media relations: współpraca z dziennikarzami

4. Warsztaty praktyczne

  • Tworzenie materiałów wizerunkowych i content marketingowych dla mojej firmy lub organizacji.

Opinie uczestników szkolenia


Informacje organizacyjne dot. szkolenia

Zajęcia odbywają się w Toruniu.

Sala szkoleniowa jest ustalana tydzień przed zajęciami – jej wybór zależy od liczby uczestników zajęć.

W trakcie zajęć są 2 przerwy kawowe i jedna obiadowa.

Cena zawiera: przygotowane i realizację zajęć, materiały dydaktyczne (skrypt, formularze ćwiczeń, notes, długopis), zaświadczenie uczestnictwa, serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka), obiad (danie główne).

ATRAKCYJNE RABATY

GRUPA (3 lub więcej osób) – 50 pln netto /osoby

WCZESNA REZERWACJA min 3 tygodnie przed szkoleniem – 50 pln netto / osoby

CYKL SZKOLEŃ (2 lub więcej szkoleń) – 50 pln netto /osoby

RABATY SIĘ SUMUJĄ można zyskać nawet 150 zł/osoba

Pin It on Pinterest