24-25 listopada 2016 r
Dzień I od 10.00 do 17.00, Dzień II od 9.00 do 16.00
MIEJSCE SZKOLENIA: Toruń
CENA: 1150 zł netto (+VAT 23%) / 1 osoba
Trener szkolenia
Program szkolenia
1. Pomysł na kampanię reklamową (kreacja) ? 50% sukcesu kampanii reklamowej
- czynniki wpływające na sukces kampanii
- podział czynników na 2 grupy: kreacja i emisja
- rola poszczególnych czynników w kontekście sukcesu kampanii
2. Architektura marki ? podstawa działań w tworzeniu pomysłów na kampanię reklamową
- elementy składowe architektury (fundament, grupa docelowa, potrzeby grupy docelowej, korzyści istotne dla grupy docelowej, obietnica marki)
- cele poszczególnych elementów architektury
- wpływ poszczególnych elementów na kreację promocyjną
3. Pomysł na kampanię reklamową ? od czego zacząć i na czym skończyć?
- rodzaje komunikacji reklamowej w zależności od gotowości nabywcy do zakupu
- big idea – co to jest ? i Jak ją znaleźć?
- przekazy, kluczowy obraz (key visual), kluczowe przesłanie (key message)
- brief i debrief ? narzędzia wspierające komunikację klienta z agencją reklamową
- proces pracy nad kreacją reklamową: koncepcje, badania marketingowe koncecji, realizacja
- elementy psychologii w projektowaniu: kolor, kształt, cyfra, tekst, proporcje obrazu do tekstu
- model AIDA i brand-ABLE badania skuteczności kreacji reklamowej
4. Najczęściej popełniane błędy w kreacji kampanii reklamowej
5. Przykłady dobrych i złych kreacji reklamowych
Opinie uczestników szkolenia
Informacje organizacyjne dot. szkolenia
Sala szkoleniowa jest ustalana tydzień przed zajęciami ? jej wybór zależy od liczby uczestników zajęć.
W trakcie zajęć są 2 przerwy kawowe i jedna obiadowa.
Cena zawiera: przygotowane i realizację zajęć, materiały dydaktyczne (skrypt + formularze ćwiczeń), zaświadczenie uczestnictwa, serwis kawowy (kawa, herbata, woda, sok, ciastka), obiad (danie główne).
GRUPA (3 lub więcej osób) ? 50 pln netto /osoby
REZERWACJA min 3 tygodnie przed szkoleniem ? 50 pln netto / osoby
CYKL SZKOLEŃ (2 lub więcej szkoleń) ? 50 pln netto /osoby
RABATY SIĘ SUMUJĄ można zyskać nawet 150 zł / osoba