Pomysł na kampanię reklamową – kreacja reklamy

Pomysł na kampanię reklamową by przyniósł efekt winien mieć odpowiednią konstrukcję. Często, ze względu na brak wiedzy dotyczącej cech skutecznej kreacji reklamowej dajemy się przekonać agencjom, dyrektorom kreatywnym, iż ich propozycje są idealne dla naszego produktu/usługi. Wdrażamy działania komunikacyjne i badamy ich wpływ na ilość zapytań od klientów, wejść na stronę internetową. Efekty bywają różne. Jak tworzyć skuteczne pomysły na kreację reklamową, która przekłada się na cele marketingowe? Tego dowiesz się na szkoleniu.
TERMINY SZKOLENIA

24-25 listopada 2016 r

Dzień I od 10.00 do 17.00, Dzień II od 9.00 do 16.00

MIEJSCE SZKOLENIA: Toruń

CENA: 1150 zł netto (+VAT 23%) / 1 osoba


Trener szkolenia

Trener-praktyk z 20 letnim doświadczeniem biznesowym i 12 letnim doświadczeniem szkoleniowym. Posiada doświadczenie korporacyjne oraz pracy i współpracy z polskimi przedsiębiorstwami. Pracowała z firmami o różnym poziomie rozwoju, funkcjonujących w modelu B2B i B2C (NESTLE, GAMET, VOBRO, FORD, LAMELA, STO, CERAMIKA PARADYŻ, BMW DYNAMIC MOTORS i inne). Jako marketer zarządzała rozwojem blisko 10 kategorii produktowych. Przygotowała strategię wprowadzenia na rynek Polski 10 nowych produktów, które odniosły sukcesy rynkowe przewyższające zakładane wzrosty sprzedażowe. Przygotowała i zrealizowała ponad 20 ogólnopolskich promocji konsumenckich dających zakładane wzrosty sprzedażowe.


Program szkolenia

1. Pomysł na kampanię reklamową (kreacja) ? 50% sukcesu kampanii reklamowej

  • czynniki wpływające na sukces kampanii
  • podział czynników na 2 grupy: kreacja i emisja
  • rola poszczególnych czynników w kontekście sukcesu kampanii

2. Architektura marki ? podstawa działań w tworzeniu pomysłów na kampanię reklamową

  • elementy składowe architektury (fundament, grupa docelowa, potrzeby grupy docelowej, korzyści istotne dla grupy docelowej, obietnica marki)
  • cele poszczególnych elementów architektury
  • wpływ poszczególnych elementów na kreację promocyjną

3. Pomysł na kampanię reklamową ? od czego zacząć i na czym skończyć?

  • rodzaje komunikacji reklamowej w zależności od gotowości nabywcy do zakupu
  • big idea – co to jest ? i Jak ją znaleźć?
  • przekazy, kluczowy obraz (key visual), kluczowe przesłanie (key message)
  • brief i debrief ? narzędzia wspierające komunikację klienta z agencją reklamową
  • proces pracy nad kreacją reklamową: koncepcje, badania marketingowe koncecji, realizacja
  • elementy psychologii w projektowaniu: kolor, kształt, cyfra, tekst, proporcje obrazu do tekstu
  • model AIDA i brand-ABLE badania skuteczności kreacji reklamowej

4. Najczęściej popełniane błędy w kreacji kampanii reklamowej

5. Przykłady dobrych i złych kreacji reklamowych

Opinie uczestników szkolenia


Informacje organizacyjne dot. szkolenia

Zajęcia odbywają się w Toruniu.

Sala szkoleniowa jest ustalana tydzień przed zajęciami ? jej wybór zależy od liczby uczestników zajęć.

W trakcie zajęć są 2 przerwy kawowe i jedna obiadowa.

Cena zawiera: przygotowane i realizację zajęć, materiały dydaktyczne (skrypt + formularze ćwiczeń), zaświadczenie uczestnictwa, serwis kawowy (kawa, herbata, woda, sok, ciastka), obiad (danie główne).

ATRAKCYJNE RABATY

GRUPA (3 lub więcej osób) ? 50 pln netto /osoby

REZERWACJA min 3 tygodnie przed szkoleniem ? 50 pln netto / osoby

CYKL SZKOLEŃ (2 lub więcej szkoleń) ? 50 pln netto /osoby

RABATY SIĘ SUMUJĄ można zyskać nawet 150 zł / osoba

Pin It on Pinterest