Planowanie kampanii reklamowych w cross mediach – media plan

Planowanie kampanii reklamowej to wybór optymalnych ofert reklamowych. W przypadku braku wiedzy o zależnościach między mediami, umiejętności mierzenia skuteczności ich działania często dajemy się przekonać argumentom cenowym sprzedawcy powierzchni reklamowych. Decydujemy się na emisję pojedynczego ogłoszenia oczekując spektakularnych efektów. Czy to dobra droga działania? Czy istnieje coś takiego jak właściwy schemat planowania mediów, który przekłada się na wzrost sprzedaży? Odpowiedzi na te pytania pozna uczestnik szkolenia.
TERMINY SZKOLENIA

8-9 grudnia 2016 r

Dzień I od 10.00 do 17.00, Dzień II od 9.00 do 16.00

MIEJSCE SZKOLENIA: Toruń

CENA: 1250 zł netto (+VAT 23%) / 1 osoba


Trener szkolenia

Trener-praktyk z 13 letnim doświadczeniem biznesowym i blisko 6 letnim doświadczeniem szkoleniowym. Posiada doświadczenie korporacyjne oraz pracy i współpracy z polskimi przedsiębiorstwami o różnym poziomie rozwoju. Specjalizuje się w zakresie: wyznaczania kierunków rozwoju i programów ich realizacji, opracowywania planów promocji i ich wdrażania, tworzenia pozytywnego wizerunku organizacji, opracowywania koncepcji nowych produktów i ich wprowadzania na rynek, tworzenia i utrzymywania trwałych relacji z klientami. Przeprowadziła ponad 1000 godzin szkoleń.


Program szkolenia

1. Planowanie kampanii reklamowych – 50% sukcesu efektywności kampanii reklamowej

  • czynniki wpływające na sukces kampanii
  • podział czynników na 2 grupy (kreacja i emisja)
  • rola/cele poszczególnych czynników w kontekście sukcesu kampanii reklamowej

2. Wskaźniki mediowe dla kampanii reklamowej

  • zdefiniowanie podstawowych wskaźników do określenia planu emisji (grupa docelowa, zasięgi, częstotliwości, intensywność kampanii GRP, koszty dotarcia, dopasowanie kontekstowe mediów, duplikacja mediów),
  • rola poszczególnych wskaźników w tworzeniu założeń planu emisji.

3. Typy mediów – przegląd

  • Telewizja – narzędzia, charakterystyka, zalety i wady w kontekście planowania mediów
  • Radio – narzędzia, charakterystyka, zalety i wady w kontekście planowania mediów
  • Prasa – narzędzia, charakterystyka, zalety i wady w kontekście planowania mediów
  • Internet – narzędzia, charakterystyka, zalety i wady w kontekście planowania mediów
  • Outdoor – narzędzia, charakterystyka, zalety i wady w kontekście planowania mediów
  • Kino – narzędzia, charakterystyka, zalety i wady w kontekście planowania mediów

3. Proces planowania mediów – wprowadzenie

  • Strategie intensywności kampanii
  • Cele mediowe kampanii reklamowej
  • Dobór liczby mediów
  • Funkcje mediów w kampanii reklamowej
  • Kryteria wyboru mediów
  • Schemat działania w procesie planowania mediów

4. Etapy planowania mediów na przykładzie telewizji

  • Ustalenie danych wejściowych
  • Dobór stacji
  • Budowanie krzywej zasięgów
  • Analiza post buy

5. Etapy planowania mediów na przykładzie radia

  • Ustalenie danych wejściowych
  • Ranking stacji radiowych
  • Analiza krzywych słuchalności
  • Budowanie krzywej zasięgów
  • Analiza post buy

6. Badania mediów w Polsce – przegląd informacji o firmach badawczych dedykowanych do danych mediów

7. Brief mediowy

  • elementy
  • proces/ etapy działania
  • najczęściej spotykane błędy w briefingu domu mediowego

8. Mierniki oceny domu mediowego – kryteria wyboru najlepszego dostawcy w zakresie planowania mediów

Opinie uczestników szkolenia


Informacje organizacyjne dot. szkolenia

Zajęcia odbywają się w Toruniu.

Sala szkoleniowa jest ustalana tydzień przed zajęciami – jej wybór zależy od liczby uczestników zajęć.

W trakcie zajęć są 2 przerwy kawowe i jedna obiadowa.

Cena zawiera: przygotowane i realizację zajęć, materiały dydaktyczne (skrypt + formularze ćwiczeń), zaświadczenie uczestnictwa, serwis kawowy (kawa, herbata, woda, sok, ciastka), obiad (danie główne).

ATRAKCYJNE RABATY

GRUPA (3 lub więcej osób) – 50 pln netto /osoba

WCZESNA REZERWACJA min 3 tygodnie przed szkoleniem – 50 pln netto / osoba

CYKL SZKOLEŃ (2 lub więcej szkoleń) – 50 pln netto /osoba

RABATY SIĘ SUMUJĄ można zyskać nawet 150 pln / osoba

Pin It on Pinterest