12-13 kwietnia 2018 r, 14-15 czerwca 2018 r, 30-31 sierpnia 2018 r, 11-12 października 2018 r, 13-14 grudnia 2018 r
Dzień I od 9.00 do 16.00, Dzień II od 9.00 do 16.00
MIEJSCE SZKOLENIA: Toruń
CENA: 1250 zł netto (+VAT 23%) / 1 osoba
Trener szkolenia
Program szkolenia
1. Planowanie kampanii reklamowych – 50% sukcesu efektywności kampanii reklamowej
- czynniki wpływające na sukces kampanii
- podział czynników na 2 grupy (kreacja i emisja)
- rola/cele poszczególnych czynników w kontekście sukcesu kampanii reklamowej
2. Wskaźniki mediowe dla kampanii reklamowej
- zdefiniowanie podstawowych wskaźników do określenia planu emisji (grupa docelowa, zasięgi, częstotliwości, intensywność kampanii GRP, koszty dotarcia, dopasowanie kontekstowe mediów, duplikacja mediów),
- rola poszczególnych wskaźników w tworzeniu założeń planu emisji.
3. Typy mediów – przegląd
- Telewizja – narzędzia, charakterystyka, zalety i wady w kontekście planowania mediów
- Radio – narzędzia, charakterystyka, zalety i wady w kontekście planowania mediów
- Prasa – narzędzia, charakterystyka, zalety i wady w kontekście planowania mediów
- Internet – narzędzia, charakterystyka, zalety i wady w kontekście planowania mediów
- Outdoor – narzędzia, charakterystyka, zalety i wady w kontekście planowania mediów
- Kino – narzędzia, charakterystyka, zalety i wady w kontekście planowania mediów
3. Proces planowania mediów – wprowadzenie
- Strategie intensywności kampanii
- Cele mediowe kampanii reklamowej
- Dobór liczby mediów
- Funkcje mediów w kampanii reklamowej
- Kryteria wyboru mediów
- Schemat działania w procesie planowania mediów
4. Etapy planowania mediów na przykładzie telewizji
- Ustalenie danych wejściowych
- Dobór stacji
- Budowanie krzywej zasięgów
- Analiza post buy
5. Etapy planowania mediów na przykładzie radia
- Ustalenie danych wejściowych
- Ranking stacji radiowych
- Analiza krzywych słuchalności
- Budowanie krzywej zasięgów
- Analiza post buy
6. Badania mediów w Polsce – przegląd informacji o firmach badawczych dedykowanych do danych mediów
7. Brief mediowy
- elementy
- proces/ etapy działania
- najczęściej spotykane błędy w briefingu domu mediowego
8. Mierniki oceny domu mediowego – kryteria wyboru najlepszego dostawcy w zakresie planowania mediów
Opinie uczestników szkolenia
Informacje organizacyjne dot. szkolenia
Sala szkoleniowa jest ustalana tydzień przed zajęciami – jej wybór zależy od liczby uczestników zajęć.
W trakcie zajęć są 2 przerwy kawowe i jedna obiadowa.
Cena zawiera: przygotowane i realizację zajęć, materiały dydaktyczne (skrypt + formularze ćwiczeń), zaświadczenie uczestnictwa, serwis kawowy (kawa, herbata, woda, sok, ciastka), obiad (danie główne).
GRUPA (3 lub więcej osób) – 50 pln netto /osoba
WCZESNA REZERWACJA min 3 tygodnie przed szkoleniem – 50 pln netto /osoba
CYKL SZKOLEŃ (2 lub więcej szkoleń) – 50 pln netto /osoba
RABATY SIĘ SUMUJĄ można zyskać nawet 150 pln netto /osoba