Plan marketingowy

Plan marketingowy to mapa z nawigacją dla firmy. Mapa ta obejmująca strategię działania w zakresie marketingu mix 7P. Swojego czasu powiedział Benjamin Franklin, prezydent USA, „Czas to pieniądz”. Czy więc nie lepiej zamiast tracić czas i pieniądze na testowanie różnych przedsięwzięć marketingowych, uczyć się na błędach innych? Jeśli myślisz tak samo to te zajęcia są właśnie dla Ciebie! Podczas warsztatów stworzysz swój Plan Marketingowy, bazujący na wiedzy i doświadczeniu liderów rynkowych.
TERMINY SZKOLENIA

8-9 października 2016 r.

Dzień I od 10.00 do 17.00, Dzień II od 9.00 do 16.00

MIEJSCE SZKOLENIA: Toruń

CENA: 1250 zł netto (+VAT 23%) / 1 osoba


Trener szkolenia

Trener-praktyk z 13 letnim doświadczeniem biznesowym i blisko 6 letnim doświadczeniem szkoleniowym. Posiada doświadczenie korporacyjne oraz pracy i współpracy z polskimi przedsiębiorstwami o różnym poziomie rozwoju. Specjalizuje się w zakresie: wyznaczania kierunków rozwoju i programów ich realizacji, opracowywania planów promocji i ich wdrażania, tworzenia pozytywnego wizerunku organizacji, opracowywania koncepcji nowych produktów i ich wprowadzania na rynek, tworzenia i utrzymywania trwałych relacji z klientami. Przeprowadziła ponad 1000 godzin szkoleń.


Program szkolenia

1. Analiza sytuacji firmy wg. SWOT

  • mocne strony, słabe strony = >analiza zasobów firmy materialnych i niematerialnych
  • szanse, zagrożenia =>analiza PEST i 5 sił PORTERA
  • przewagi konkurencyjne
  • alianse strategiczne

2. Marketing mix 7 P

  • Product (ang.) — Produkt: korzyści dla klienta
  • Promotion (ang.) — Promocja: komunikacja z klientem
  • Price (ang.) — Cena: koszty zakupu dla klienta
  • Placement (ang.) — Dystrybucja: wygoda zakupu dla klienta
  • People (ang.) — Personel: jakość obsługi klienta
  • Process (ang.) — Proces: szybkość realizacji zlecenia
  • Physical evidence (ang.) — Świadectwo materialne: dowody jakości

3. Strategia marketingowa

  • relacja cena-jakość
  • relacja produkt-rynek
  • relacja cena-promocja
  • pozycja konkurencyjna
  • strategia PUSH i PULL
  • wskaźniki sprzedażowe i marketingowe
  • zasada SMART i SMARTER wyznaczania celów strategii marketingowej
  • filary i cechy skutecznej strategii marketingowej

4. Plan marketingowy

  • metoda karteczkowa tworzenia planu marketingowego „szytego na miarę”

Opinie uczestników szkolenia


Informacje organizacyjne dot. szkolenia

Zajęcia odbywają się w Toruniu.

Sala szkoleniowa jest ustalana tydzień przed zajęciami – jej wybór zależy od liczby uczestników zajęć.

W trakcie zajęć są 2 przerwy kawowe i jedna obiadowa.

Cena zawiera: przygotowane i realizację zajęć, materiały dydaktyczne (skrypt + formularze ćwiczeń), zaświadczenie uczestnictwa, serwis kawowy (kawa, herbata, woda, sok, ciastka), obiad (danie główne).

ATRAKCYJNE RABATY

GRUPA (3 lub więcej osób) – 50 pln netto /osoby

REZERWACJA min 3 tygodnie przed szkoleniem – 50 pln netto / osoby

CYKL SZKOLEŃ (2 lub więcej szkoleń) – 50 pln netto /osoby

RABATY SIĘ SUMUJĄ można zyskać nawet 150 zł netto/osoba

Pin It on Pinterest

newsletter_bg

FreshMail.pl