Narzędzia marketingowe 360 stopni

Narzędzia marketingowe 360 stopni to zbiór instrumentów marketingu i sprzedaży używanych w celu rozwoju firmy. Znajomość roli, typów i znaczenia poszczególnych narzędzi wpływa na optymalizację kosztową inwestycji marketingowych. Dzięki temu mniejszymi nakładami na promocję i sprzedaż firma może generować większą marżę i zyski.
TERMINY SZKOLENIA

02-03 stycznia 2017

Dzień I od 10.00 do 17.00, Dzień II od 9.00 do 16.00

MIEJSCE SZKOLENIA: Toruń

CENA: 1250 zł netto (+VAT 23%) / 1 osoba


Trener szkolenia

Trener-praktyk z 20 letnim doświadczeniem biznesowym i 12 letnim doświadczeniem szkoleniowym. Posiada doświadczenie korporacyjne oraz pracy i współpracy z polskimi przedsiębiorstwami. Pracowała z firmami o różnym poziomie rozwoju, funkcjonujących w modelu B2B i B2C (NESTLE, GAMET, VOBRO, FORD, LAMELA, STO, CERAMIKA PARADYŻ, BMW DYNAMIC MOTORS i inne). Jako marketer zarządzała rozwojem blisko 10 kategorii produktowych. Przygotowała strategię wprowadzenia na rynek Polski 10 nowych produktów, które odniosły sukcesy rynkowe przewyższające zakładane wzrosty sprzedażowe. Przygotowała i zrealizowała ponad 20 ogólnopolskich promocji konsumenckich dających zakładane wzrosty sprzedażowe.


Program szkolenia

1. ATL ? reklama TV, Radio, Prasa, Internet, Outdoor

  • charakterystyka poszczególnych form reklamy
  • zalety i wady poszczególnych form reklamy
  • tworzenie scenariusza reklamy

2. BTL ? plakaty, ulotki, ekspozycje, szyldy i inne

  • charakterystyka poszczególnych form reklamy
  • zalety i wady poszczególnych form reklamy
  • tworzenie koncepcji plakatu oraz weryfikacja wg. narzędzia cechy skutecznego instrumentu marketingowego

3. Promocja bezpośrednia ? telemarketing, fax-mailing, e-mailing

  • tworzenia scenariusza rozmowy telefonicznej
  • tworzenie koncepcji newslettera oraz weryfikacja wg. narzędzia 7 cech skutecznego mailing?u

4. Działania bezpośrednio wspierające sprzedaż ? promocja dodatkowa, targi i pokazy handlowe, sprzedaż wiązana, kredyty

  • charakterystyka poszczególnych form wsparcia
  • zalety i wady poszczególnych form wsparcia
  • tworzenie koncepcji promocji konsumenckiej oraz weryfikacja wg. narzędzia cechy skutecznej promocji
  • tworzenie pakietów sprzedażowych ? sprzedaż wiązana

5. PR ? komunikacja z otoczeniem, sponsoring, lobbing

  • charakterystyka poszczególnych form PR?u
  • tworzenie komunikatu prasowego
  • tworzenie artykułu sponsorowanego

6. Wybrane zagadnienia z zakresu prawa autorskiego

  • pola eksploatacji
  • zasięg obowiązywania praw autorskich
  • czas obowiązywania praw autorskich

 

NARZĘDZIA MARKETINGOWE 360 STOPNI – literatura tematu

Opinie uczestników szkolenia


Informacje organizacyjne dot. szkolenia

Zajęcia odbywają się w Toruniu.

Sala szkoleniowa jest ustalana tydzień przed zajęciami ? jej wybór zależy od liczby uczestników zajęć.

W trakcie zajęć są 2 przerwy kawowe i jedna obiadowa.

Cena zawiera: przygotowane i realizację zajęć, materiały dydaktyczne (skrypt + formularze ćwiczeń), zaświadczenie uczestnictwa, serwis kawowy (kawa, herbata, woda, sok, ciastka), obiad (danie główne).

ATRAKCYJNE RABATY GRUPA (3 lub więcej osób) ? 50 pln netto /osoby

WCZESNA REZERWACJA min 3 tygodnie przed szkoleniem ? 50 pln netto / osoby

CYKL SZKOLEŃ (2 lub więcej szkoleń) ? 50 pln netto /osoby

RABATY SIĘ SUMUJĄ można zyskać nawet 150 zł netto/ 1 osoba !

Pin It on Pinterest