Jak aktualnie prowadzić Social Media wokół swojej marki, aby osiągać swoje cele? Na to elementarne pytanie uzyskasz odpowiedź na szkoleniu warsztatowym z praktycznego wykorzystania mediów społecznościowych. Poznasz najnowsze taktyki wykorzystania najpopularniejszych mediów społecznościowych oraz ich aktualne zasady działania.
Dzięki temu świadomie zbudujesz wizerunek w sieci, wejdziesz w dialog ze swoimi odbiorcami i skutecznie wypromujesz swoją ofertę. Co więcej, dowiesz się jak dobrze wykorzystać płatne formy promocji, aby nie tracić pieniędzy na puste kliknięcia i nietrafione zasięgi.
12-13 kwietnia 2017 r,
7-8 czerwca 2017 r,
4-5 października 2017 r
Dzień I od 10.00 do 17.00, Dzień II od 9.00 do 16.00
MIEJSCE SZKOLENIA: Toruń
CENA: 1150 zł netto (+VAT 23%) / 1 osoba
Program szkolenia
1. Strategia komunikacji w Social Media
- Aktualne statystyki i co z nich wynika?
- Trendy w komunikacji online.
- Pomysł na Social Media, czyli potrzeba strategii.
2. Facebook
- Strona od A do Z, czyli co trzeba aktualnie wiedzieć?
- Mechanika działania Facebooka i co z niej wynika?
- Fakty i mity Facebooka ad 2017
- Grupy docelowe, sposoby komunikacji, tworzenie angażujących treści
- Harmonogram dystrybucji treści, zarządzanie społecznością
- Monitoring i analiza danych, czyli jak czytać statystyki wewnętrzne Facebooka?
- Opieka nad trollami, czyli komunikacja antykryzysowa
- Facebook płatny: mechanizmy promocyjne na Facebooku i ich mniej znane funkcje.
3. Youtube
- Zarządzanie kontem od A do Z (konfiguracja, optymalizacja, analiza, menedżer filmów)
- Zasady działania i zachowanie użytkowników
- Możliwości prezentacji i pozycjonowania oferty multimedialnej
3. Twitter
- Czy, kiedy i dlaczego warto korzystać z Twittera?
- W krainie hashtagów: specyfika działania i strategie wykorzystania medium w praktyce (słownik pojęć, reguły działania)
- Definicja celów i taktyk komunikacyjnych
- Analiza statystyk, narzędzia monitorujące
- Płatne możliwości Twittera (tworzenie i zarządzania kampaniami)
4. Instagram
- Tajemnice angażującego Instagrama
- Sposob działania medium od A do Z.
- W krainie hashtagów i emotikonów.
- Taktyki prowadzenia aktywności
5. Linkedin
- Specyfika medium i profil użytkowników
- Dystrybucja treści profesjonalnych: Pulse i Slideshare
- Tworzenie i zarządzanie stroną firmową
- Linkedin w służbie nowoczesnej rekrutacji
- Analiza statystyk, narzędzia monitorujące
6. Narzędzia Social Media
- Zestaw 11 niezbędnych narzędzi do skutecznego zarządzania ekosystemem mediów społecznościowych.
Opinie uczestników szkolenia
Informacje organizacyjne dot. szkolenia
Sala szkoleniowa jest ustalana tydzień przed zajęciami ? jej wybór zależy od liczby uczestników zajęć.
W trakcie zajęć są 2 przerwy kawowe i jedna obiadowa.
Cena zawiera: przygotowane i realizację zajęć, materiały dydaktyczne (skrypt, formularze ćwiczeń, notes, długopis), zaświadczenie uczestnictwa, serwis kawowy (kawa, herbata, woda, sok, ciastka), obiad (danie główne).
GRUPA (3 lub więcej osób) ? 50 pln netto /osoby
WCZESNA REZERWACJA min 3 tygodnie przed szkoleniem ? 50 pln netto / osoby
CYKL SZKOLEŃ (2 lub więcej szkoleń) ? 50 pln netto /osoby
RABATY SIĘ SUMUJĄ można zyskać nawet 150 zł/osoba