Marketing w internecie – social media w praktyce

Można wyobrazić sobie firmę lub organizację, która nie prowadzi strony w Facebooku lub profilu w Instagramie. To możliwe, chociaż coraz trudniejsze.

Jak aktualnie prowadzić Social Media wokół swojej marki, aby osiągać swoje cele? Na to elementarne pytanie uzyskasz odpowiedź na szkoleniu warsztatowym z praktycznego wykorzystania mediów społecznościowych. Poznasz najnowsze taktyki wykorzystania najpopularniejszych mediów społecznościowych oraz ich aktualne zasady działania.

Dzięki temu świadomie zbudujesz wizerunek w sieci, wejdziesz w dialog ze swoimi odbiorcami i skutecznie wypromujesz swoją ofertę. Co więcej, dowiesz się jak dobrze wykorzystać płatne formy promocji, aby nie tracić pieniędzy na puste kliknięcia i nietrafione zasięgi.

TERMINY SZKOLENIA

12-13 kwietnia 2017 r,

7-8 czerwca 2017 r,

4-5 października 2017 r

Dzień I od 10.00 do 17.00, Dzień II od 9.00 do 16.00

MIEJSCE SZKOLENIA: Toruń

CENA: 1150 zł netto (+VAT 23%) / 1 osoba


Trener szkolenia

Trener z zakresu komunikacji internetowej m.in. w Narodowym Centrum Kultury (w ramach programu Kurs na kulturę i Kadra Kultury), Centrum Promocji Informatyki, Polskim Towarzystwie Ekonomicznym, Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki, Agencji Rozwoju Pomorza S.A., Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, Fundacji Rozwoju Demokracji Obywatelskiej w Warszawie. Wykłada na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika, Wyższej Szkole Bankowej. Ponad 1000 godzin szkoleniowych.


Program szkolenia

1. Strategia komunikacji w Social Media

  • Aktualne statystyki i co z nich wynika?
  • Trendy w komunikacji online.
  • Pomysł na Social Media, czyli potrzeba strategii.

2. Facebook

  • Strona od A do Z, czyli co trzeba aktualnie wiedzieć?
  • Mechanika działania Facebooka i co z niej wynika?
  • Fakty i mity Facebooka ad 2017
  • Grupy docelowe, sposoby komunikacji, tworzenie angażujących treści
  • Harmonogram dystrybucji treści, zarządzanie społecznością
  • Monitoring i analiza danych, czyli jak czytać statystyki wewnętrzne Facebooka?
  • Opieka nad trollami, czyli komunikacja antykryzysowa
  • Facebook płatny: mechanizmy promocyjne na Facebooku i ich mniej znane funkcje.

3. Youtube

  • Zarządzanie kontem od A do Z (konfiguracja, optymalizacja, analiza, menedżer filmów)
  • Zasady działania i zachowanie użytkowników
  • Możliwości prezentacji i pozycjonowania oferty multimedialnej

3. Twitter

  • Czy, kiedy i dlaczego warto korzystać z Twittera?
  • W krainie hashtagów: specyfika działania i strategie wykorzystania medium w praktyce (słownik pojęć, reguły działania)
  • Definicja celów i taktyk komunikacyjnych
  • Analiza statystyk, narzędzia monitorujące
  • Płatne możliwości Twittera (tworzenie i zarządzania kampaniami)

4. Instagram

  • Tajemnice angażującego Instagrama
  • Sposob działania medium od A do Z.
  • W krainie hashtagów i emotikonów.
  • Taktyki prowadzenia aktywności

5. Linkedin

  • Specyfika medium i profil użytkowników
  • Dystrybucja treści profesjonalnych: Pulse i Slideshare
  • Tworzenie i zarządzanie stroną firmową
  • Linkedin w służbie nowoczesnej rekrutacji
  • Analiza statystyk, narzędzia monitorujące

6. Narzędzia Social Media

  • Zestaw 11 niezbędnych narzędzi do skutecznego zarządzania ekosystemem mediów społecznościowych.

Opinie uczestników szkolenia

 

 


Informacje organizacyjne dot. szkolenia

Zajęcia odbywają się w Toruniu.

Sala szkoleniowa jest ustalana tydzień przed zajęciami – jej wybór zależy od liczby uczestników zajęć.

W trakcie zajęć są 2 przerwy kawowe i jedna obiadowa.

Cena zawiera: przygotowane i realizację zajęć, materiały dydaktyczne (skrypt, formularze ćwiczeń, notes, długopis), zaświadczenie uczestnictwa, serwis kawowy (kawa, herbata, woda, sok, ciastka), obiad (danie główne).

ATRAKCYJNE RABATY

GRUPA (3 lub więcej osób) – 50 pln netto /osoby

WCZESNA REZERWACJA min 3 tygodnie przed szkoleniem – 50 pln netto / osoby

CYKL SZKOLEŃ (2 lub więcej szkoleń) – 50 pln netto /osoby

RABATY SIĘ SUMUJĄ można zyskać nawet 150 zł/osoba

Pin It on Pinterest