Marketing relacji – romans z klientem przynoszący zyski firmie

Marketing relacji to część wspólna: marketingu mix 7P, obsługi klienta, jakości oferowanych produktów/usług, satysfakcji klienta. W branżach wysoce konkurencyjnych, gdzie właściwości produktów są takie same oraz w sektorze usługowym, gdzie produkt ma charakter niematerialny, o sukcesie firmy decyduje czynnik ludzki, czyli odpowiednie relacje z klientem.
TERMINY SZKOLENIA

styczeń 2017 r

od 9.00 do 16.00

MIEJSCE SZKOLENIA: Toruń

CENA: 690 zł netto (+VAT 23%) / 1 osoba


Trener szkolenia

Trener-praktyk z 20 letnim doświadczeniem biznesowym i 12 letnim doświadczeniem szkoleniowym. Posiada doświadczenie korporacyjne oraz pracy i współpracy z polskimi przedsiębiorstwami. Pracowała z firmami o różnym poziomie rozwoju, funkcjonujących w modelu B2B i B2C (NESTLE, GAMET, VOBRO, FORD, LAMELA, STO, CERAMIKA PARADYŻ, BMW DYNAMIC MOTORS i inne). Jako marketer zarządzała rozwojem blisko 10 kategorii produktowych. Przygotowała strategię wprowadzenia na rynek Polski 10 nowych produktów, które odniosły sukcesy rynkowe przewyższające zakładane wzrosty sprzedażowe. Przygotowała i zrealizowała ponad 20 ogólnopolskich promocji konsumenckich dających zakładane wzrosty sprzedażowe.


Program szkolenia

1. Marketing relacji

  • Ewolucja koncepcji marketingu
  • Marketing transakcyjny i relacyjny
  • Rodzaje relacji w biznesie
  • Lojalność klienta i marketing partnerski

2. Fundamenty marketingu ? marketing mix 7P

  • Product (ang.) ? Produkt
  • Promotion (ang.) ? Promocja
  • Price (ang.) ? Cena
  • Placement (ang.) ? Dystrybucja
  • People (ang.) ? Personel
  • Process (ang.) ? Proces
  • Physical evidence (ang.) ? Świadectwo materialne

3. Obsługa Klienta

  • Rola i znaczenie obsługi klienta w sprzedaży
  • Partnerstwo i zaufanie w biznesie
  • Różnice między słuchaniem a słyszeniem
  • Waga i znaczenie informacji
  • Wizerunek i podejście obsługi w procesie sprzedaży
  • Cechy skutecznej obsługi klienta

4. Jakość i satysfakcja klienta

  • Rola i znaczenie satysfakcji klienta w sprzedaży
  • Czynniki wpływające na satysfakcję klienta
  • Metody badania poziomu satysfakcji klienta

5. Marketing relacji ? praktyczne wskazówki

  • Pierwsze spotkanie
  • Utrzymanie kontaktu
  • Narzędzia pomocne w budowaniu relacji

 

MARKETING RELACJI ? POLECANA LITERATURA TEMATU

Opinie uczestników szkolenia


Informacje organizacyjne dot. szkolenia

Zajęcia odbywają się w Toruniu.

Sala szkoleniowa jest ustalana tydzień przed zajęciami ? jej wybór zależy od liczby uczestników zajęć.

W trakcie zajęć są 2 przerwy kawowe i jedna obiadowa.

Cena zawiera: przygotowane i realizację zajęć, materiały dydaktyczne (skrypt + formularze ćwiczeń), zaświadczenie uczestnictwa, serwis kawowy (kawa, herbata, woda, sok, ciastka), obiad (danie główne).

ATRAKCYJNE RABATY

GRUPA (3 lub więcej osób) ? 50 pln netto /osoba

WCZESNA REZERWACJA min 3 tygodnie przed szkoleniem ? 50 pln netto / osoba

CYKL SZKOLEŃ (2 lub więcej szkoleń) ? 50 pln netto /osoba

RABATY SIĘ SUMUJĄ można zyskać nawet 150 pln / osoba

Pin It on Pinterest