Marketing mix 7P

Marketing mix 7P to mieszanka instrumentów, które odpowiednio dobrane przyczyniają się do sukcesu rynkowego każdej firmy. Dzięki efektywnie dopasowanej strukturze marketingu mix Klient kupuje oczekiwany przez niego produkt/usługę, po akceptowanej przez niego cenie, w dogodnym dla niego miejscu i czasie, wpływając na swoje zadowolenie oraz sprzedawcy z dokonanej transakcji. Kupujący otrzymuje produkt/usługę, sprzedający zarabia => transakcja typu wygrany-wygrany!
TERMINY SZKOLENIA

02-03 stycznia 2017

Dzień I od 10.00 do 17.00, Dzień II od 9.00 do 16.00

MIEJSCE SZKOLENIA: Toruń

CENA: 1250 zł netto (+VAT 23%) / 1 osoba


Trener szkolenia

Trener-praktyk z 13 letnim doświadczeniem biznesowym i blisko 6 letnim doświadczeniem szkoleniowym. Posiada doświadczenie korporacyjne oraz pracy i współpracy z polskimi przedsiębiorstwami o różnym poziomie rozwoju. Specjalizuje się w zakresie: wyznaczania kierunków rozwoju i programów ich realizacji, opracowywania planów promocji i ich wdrażania, tworzenia pozytywnego wizerunku organizacji, opracowywania koncepcji nowych produktów i ich wprowadzania na rynek, tworzenia i utrzymywania trwałych relacji z klientami. Przeprowadziła ponad 1000 godzin szkoleń.


Program szkolenia

1. Marketing

  • Definicja pojęcia „marketing”.
  • Ewolucja koncepcji marketingu.
  • Marketing & Sprzedaż – zintegrowane działania PULL i PUSH kluczem do sukcesu firmy.

2. „Klient nasz Pan”

  • Typy Klientów
  • Potrzeby klientów
  • Źródła informacji o klientach
  • Grupy docelowe

3. Fundamenty marketingu – marketing mix 7P

  • Produkt – korzyści dla klienta
  • Promocja – komunikacja z klientem
  • Cena – koszt zakupu dla klienta
  • Dystrybucja – wygoda zakupu dla klienta
  • Personel – jakość obsługi klienta
  • Procesy – szybkość realizacji zlecenia
  • Świadectwo materialne – dowody jakości produktów/usług

4. Przewagi konkurencyjne

  • Co to są przewagi konkurencyjne
  • Źródła przewag konkurencyjnych

5. Ustalanie indywidualnego marketingu mix 7 P dla firmy – weryfikacja modelu biznesowego

Opinie uczestników szkolenia


Informacje organizacyjne dot. szkolenia

Zajęcia odbywają się w Toruniu.

Sala szkoleniowa jest ustalana tydzień przed zajęciami – jej wybór zależy od liczby uczestników zajęć.

W trakcie zajęć są 2 przerwy kawowe i jedna obiadowa.

Cena zawiera: przygotowane i realizację zajęć, materiały dydaktyczne (skrypt + formularze ćwiczeń), zaświadczenie uczestnictwa, serwis kawowy (kawa, herbata, woda, sok, ciastka), obiad (danie główne).

ATRAKCYJNE RABATY

GRUPA (3 lub więcej osób) – 50 pln netto /osoby

WCZESNA REZERWACJA min 3 tygodnie przed szkoleniem – 50 pln netto / osoby

CYKL SZKOLEŃ (2 lub więcej szkoleń) – 50 pln netto /osoby

RABATY SIĘ SUMUJĄ można zyskać nawet 150 zł netto/ 1 osoba !

Pin It on Pinterest