19-20 kwietnia 2018 r, 21-22 czerwca 2018 r, 27-28 września 2018 r, 29-30 listopada 2018 r
Dzień I od 09.00 do 16.00, Dzień II od 9.00 do 16.00
MIEJSCE SZKOLENIA: Toruń
CENA: 1250 zł netto (+VAT 23%) / 1 osoba
Trener szkolenia
Program szkolenia
1. Marketing
- Definicja pojęcia ?marketing?.
- Ewolucja koncepcji marketingu.
- Marketing & Sprzedaż ? zintegrowane działania PULL i PUSH kluczem do sukcesu firmy.
2. ?Klient nasz Pan?
- Typy Klientów
- Potrzeby klientów
- Źródła informacji o klientach
- Grupy docelowe
3. Fundamenty marketingu ? marketing mix 7P
- Produkt ? korzyści dla klienta
- Promocja ? komunikacja z klientem
- Cena ? koszt zakupu dla klienta
- Dystrybucja ? wygoda zakupu dla klienta
- Personel ? jakość obsługi klienta
- Procesy ? szybkość realizacji zlecenia
- Świadectwo materialne ? dowody jakości produktów/usług
4. Przewagi konkurencyjne
- Co to są przewagi konkurencyjne
- Źródła przewag konkurencyjnych
5. Ustalanie indywidualnego marketingu mix 7 P dla firmy – weryfikacja modelu biznesowego
Opinie uczestników szkolenia
Informacje organizacyjne dot. szkolenia
Sala szkoleniowa jest ustalana tydzień przed zajęciami ? jej wybór zależy od liczby uczestników zajęć.
W trakcie zajęć są 2 przerwy kawowe i jedna obiadowa.
Cena zawiera: przygotowane i realizację zajęć, materiały dydaktyczne (skrypt + formularze ćwiczeń), zaświadczenie uczestnictwa, serwis kawowy (kawa, herbata, woda, sok, ciastka), obiad (danie główne).
GRUPA (3 lub więcej osób) ? 50 pln netto /osoby
WCZESNA REZERWACJA min 3 tygodnie przed szkoleniem ? 50 pln netto / osoby
CYKL SZKOLEŃ (2 lub więcej szkoleń) ? 50 pln netto /osoby
RABATY SIĘ SUMUJĄ można zyskać nawet 150 zł netto/ 1 osoba !