Badanie satysfakcji klientów

Badanie satysfakcji klientów to proces mający na celu sprawdzenie na ile nasza firma spełnia oczekiwania swoich klientów. Dzięki uzyskaniu wiedzy o stopniu satysfakcji klientów z naszej oferty możemy podjąć działania dostosowawcze. Będą to: w obszarach, w których wskaźniki są niższe zmiany i w obszarach, w których wskaźniki są wyższe, działania utrzymujące. Im większą grupę klientów mamy usatysfakcjonowanych tym mniejsze koszty obsługi tych klientów. Ponadto większy pozytywny marketing szeptany na temat naszej firmy, który jest bezpłatny.
TERMINY SZKOLENIA

5-6 kwietnia 2018 r, 7-8 czerwca 2018 r, 23-24 sierpnia 2018 r, 18-19 października 2018 r, 6-7 grudnia 2018 r

Dzień I od 10.00 do 17.00, Dzień II od 9.00 do 16.00

MIEJSCE SZKOLENIA: Toruń

CENA: 1250 zł netto (+VAT 23%) / 1 osoba


Trener szkolenia

Trener-praktyk z 20 letnim doświadczeniem biznesowym i 12 letnim doświadczeniem szkoleniowym. Posiada doświadczenie korporacyjne oraz pracy i współpracy z polskimi przedsiębiorstwami. Pracowała z firmami o różnym poziomie rozwoju, funkcjonujących w modelu B2B i B2C (NESTLE, GAMET, VOBRO, FORD, LAMELA, STO, CERAMIKA PARADYŻ, BMW DYNAMIC MOTORS i inne). Jako marketer zarządzała rozwojem blisko 10 kategorii produktowych. Przygotowała strategię wprowadzenia na rynek Polski 10 nowych produktów, które odniosły sukcesy rynkowe przewyższające zakładane wzrosty sprzedażowe. Przygotowała i zrealizowała ponad 20 ogólnopolskich promocji konsumenckich dających zakładane wzrosty sprzedażowe.


Program szkolenia

1. Satysfakcja klientów

  • Ujęcie psychologiczne
  • Ujęcie zarządcze ? TQM (Total Quality Management)
  • Rola w rozwoju firmy
  • Etapy procesu marketingowego badanie satysfakcji klientów

2. Obszary i czynniki satysfakcji klientów ? marketing mix 7P

  • Produkt ? korzyści dla klienta
  • Cena ? koszt zakupu produktu/usługi dla klienta
  • Promocja ? komunikacja z klientem
  • Dystrybucja ? wygoda zakupu dla klienta
  • Personel ? jakość obsługi klienta
  • Procesy ? szybkość realizacji zamówienia
  • Świadectwo materialne ? dowody jakości produktów/usług

3. Rodzaje badań marketingowych i zasady tworzenia badania

  • Źródła danych
  • Metody badawcze
  • Narzędzia badawcze (kwestionariusz, pytania zamknięte i otwarte, skale pomiarowe, pomiary jakościowe)
  • Dobór próby
  • Metody komunikacji

4. Zbieranie informacji

  • 4 główne problemy podczas zbierania informacji
  • ?Marchewki? motywujące uczestników do aktywnego udziału w badaniu

5. Analiza informacji

  • analiza statystyczna
  • analiza jakościowa

6. Przedstawienie wyników

7. Podjęcie decyzji

8. Często popełniane błędy w zakresie badanie satysfakcji klientów

Opinie uczestników szkolenia


Informacje organizacyjne dot. szkolenia

Zajęcia odbywają się w Toruniu.

Sala szkoleniowa jest ustalana tydzień przed zajęciami ? jej wybór zależy od liczby uczestników zajęć.

W trakcie zajęć są 2 przerwy kawowe i jedna obiadowa.

Cena zawiera: przygotowane i realizację zajęć, materiały dydaktyczne (skrypt + formularze ćwiczeń), zaświadczenie uczestnictwa, serwis kawowy (kawa, herbata, woda, sok, ciastka), obiad (danie główne).

ATRAKCYJNE RABATY

GRUPA (3 lub więcej osób) ? 50 pln netto /osoby

WCZESNA REZERWACJA min 3 tygodnie przed szkoleniem ? 50 pln netto / osoby

CYKL SZKOLEŃ (2 lub więcej szkoleń) ? 50 pln netto /osoby

RABATY SIĘ SUMUJĄ można zyskać nawet 150 zł netto/ osoba.

Pin It on Pinterest