Analizy biznesowe

Analizy biznesowe to szkolenie przedstawiające obszary, czynniki i narzędzia do badania i prezentowania kondycji firmy w jej środowisku rynkowym. Celem analiz biznesowych jest zdefiniowanie obszarów/ luk w zakresie stosowanego przez firmę marketingu mix oraz działań klientów i konkurencji. W następnym kroku uczestnicy zajęć zdefiniują i zarekomendują do wdrożenia nowe kierunki rozwoju, dające możliwość zwiększenia przychodów/zysków przedsiębiorstwa.
TERMINY SZKOLENIA

styczeń 2017 r

od 9.00 do 16.00

MIEJSCE SZKOLENIA: Toruń

CENA: 690 zł netto (+VAT 23%) / 1 osoba


Trener szkolenia

Trener-praktyk z 13 letnim doświadczeniem biznesowym i blisko 6 letnim doświadczeniem szkoleniowym. Posiada doświadczenie korporacyjne oraz pracy i współpracy z polskimi przedsiębiorstwami o różnym poziomie rozwoju. Specjalizuje się w zakresie: wyznaczania kierunków rozwoju i programów ich realizacji, opracowywania planów promocji i ich wdrażania, tworzenia pozytywnego wizerunku organizacji, opracowywania koncepcji nowych produktów i ich wprowadzania na rynek, tworzenia i utrzymywania trwałych relacji z klientami. Przeprowadziła ponad 1000 godzin szkoleń.


Program szkolenia

1. Dlaczego warto cyklicznie wykonywać analizy biznesowe?

2. Obszary i czynniki analizy biznesowej:

  • KLIENCI: kim są Twoi klienci?, z jakiego powodu kupują Twoje produkty/usługi?, w jaki sposób kupują?, jak często kupują?, ile produktów/ usług kupują podczas jednej transakcji?, jaka jest średnia wartość jednej transakcji?, z jakiego powodu najczęściej składają reklamacje?, z jakiego powodu odchodzą? i inne
  • KONKURENCJA: z kim konkurujesz?, czym konkurujesz?, jakie nowości produktowe wprowadziła konkurencja w ostatnich 3 latach i z jakim skutkiem?, na czym polegała nowość w tych produktach?, jakie działania w zakresie zmian ceny wprowadziła konkurencja w ostatnim czasie i z jakim skutkiem? jakie działania w zakresie rozwoju kanałów dystrybucji wprowadziła konkurencja w ostatnim czasie i z jakim skutkiem? i inne
  • PRODUKTY: w jakich kategoriach produktowych masz produkty? jaka jest sprzedaż ilościowa i wartościowa produktów oraz kategorii produktowych?, jaka jest rentowność poszczególnych produktów i kategorii produktowych? czym wyróżniają się twoje produkty na tle konkurencji?, jaki charakter ma nowość produktowa? jakie produkty/ usługi mogą zaspokoić tę samą potrzebę co Twoje produkty? (substytuty) i inne,
  • CENA: kiedy ostatnio dokonywałeś rewizji cen produktów?, w jakim zakresie była rewizja cenowa?, w jakiej półce cenowej są Twoje produkty/usługi?, kiedy realizowałeś promocje cenowe i z jakim efektem? i inne,
  • PROMOCJA: jakie mechanizmy promocyjne były stosowane przez firmę i z jakim efektem?, jaka komunikacja była użyta w kampaniach informacyjnych i jakie były efekty tychże kampanii?, jakie nakłady inwestowano w promocję i co uzyskano z tego budżetu i inne,
  • DYSTRYBUCJA: przez jakie kanały dystrybucji docierasz z komunikacją do swoich klientów?, jaka jest ilościowa i wartościowa struktura kanałów dystrybucji? i inne

3. Narzędzia przydatne w analizie biznesowej

  • tabele
  • wykresy

4. Formy prezentacji wyników

  • power point
  • infografika

5. Wyciąganie wniosków i rekomendacje działań rozwojowych

WARTO ŚLEDZIĆ:

Opinie uczestników szkolenia


Informacje organizacyjne dot. szkolenia

Zajęcia odbywają się w Toruniu.

Sala szkoleniowa jest ustalana tydzień przed zajęciami – jej wybór zależy od liczby uczestników zajęć.

W trakcie zajęć są 2 przerwy kawowe i jedna obiadowa.

Cena zawiera: przygotowane i realizację zajęć, materiały dydaktyczne (skrypt + formularze ćwiczeń), zaświadczenie uczestnictwa, serwis kawowy (kawa, herbata, woda, sok, ciastka), obiad (danie główne).

ATRAKCYJNE RABATY

GRUPA (3 lub więcej osób) – 50 pln netto /osoba

WCZESNA REZERWACJA min 3 tygodnie przed szkoleniem – 50 pln netto / osoba

CYKL SZKOLEŃ (2 lub więcej szkoleń) – 50 pln netto /osoba

RABATY SIĘ SUMUJĄ można zyskać nawet 150 pln / osoba

Pin It on Pinterest