styczeń 2017 r
od 9.00 do 16.00
MIEJSCE SZKOLENIA: Toruń
CENA: 690 zł netto (+VAT 23%) / 1 osoba
Trener szkolenia
Program szkolenia
1. Dlaczego warto cyklicznie wykonywać analizy biznesowe?
2. Obszary i czynniki analizy biznesowej:
- KLIENCI: kim są Twoi klienci?, z jakiego powodu kupują Twoje produkty/usługi?, w jaki sposób kupują?, jak często kupują?, ile produktów/ usług kupują podczas jednej transakcji?, jaka jest średnia wartość jednej transakcji?, z jakiego powodu najczęściej składają reklamacje?, z jakiego powodu odchodzą? i inne
- KONKURENCJA: z kim konkurujesz?, czym konkurujesz?, jakie nowości produktowe wprowadziła konkurencja w ostatnich 3 latach i z jakim skutkiem?, na czym polegała nowość w tych produktach?, jakie działania w zakresie zmian ceny wprowadziła konkurencja w ostatnim czasie i z jakim skutkiem? jakie działania w zakresie rozwoju kanałów dystrybucji wprowadziła konkurencja w ostatnim czasie i z jakim skutkiem? i inne
- PRODUKTY: w jakich kategoriach produktowych masz produkty? jaka jest sprzedaż ilościowa i wartościowa produktów oraz kategorii produktowych?, jaka jest rentowność poszczególnych produktów i kategorii produktowych? czym wyróżniają się twoje produkty na tle konkurencji?, jaki charakter ma nowość produktowa? jakie produkty/ usługi mogą zaspokoić tę samą potrzebę co Twoje produkty? (substytuty) i inne,
- CENA: kiedy ostatnio dokonywałeś rewizji cen produktów?, w jakim zakresie była rewizja cenowa?, w jakiej półce cenowej są Twoje produkty/usługi?, kiedy realizowałeś promocje cenowe i z jakim efektem? i inne,
- PROMOCJA: jakie mechanizmy promocyjne były stosowane przez firmę i z jakim efektem?, jaka komunikacja była użyta w kampaniach informacyjnych i jakie były efekty tychże kampanii?, jakie nakłady inwestowano w promocję i co uzyskano z tego budżetu i inne,
- DYSTRYBUCJA: przez jakie kanały dystrybucji docierasz z komunikacją do swoich klientów?, jaka jest ilościowa i wartościowa struktura kanałów dystrybucji? i inne
3. Narzędzia przydatne w analizie biznesowej
- tabele
- wykresy
4. Formy prezentacji wyników
- power point
- infografika
5. Wyciąganie wniosków i rekomendacje działań rozwojowych
WARTO ŚLEDZIĆ:
- Marketing w praktyce http://marketing.org.pl
- Marketer+ http://marketerplus.pl
- Nowa sprzedaż http://nowasprzedaz.pl
- Nowy marketing http://nowymarketing.pl
Opinie uczestników szkolenia
Informacje organizacyjne dot. szkolenia
Sala szkoleniowa jest ustalana tydzień przed zajęciami ? jej wybór zależy od liczby uczestników zajęć.
W trakcie zajęć są 2 przerwy kawowe i jedna obiadowa.
Cena zawiera: przygotowane i realizację zajęć, materiały dydaktyczne (skrypt + formularze ćwiczeń), zaświadczenie uczestnictwa, serwis kawowy (kawa, herbata, woda, sok, ciastka), obiad (danie główne).
GRUPA (3 lub więcej osób) ? 50 pln netto /osoba
WCZESNA REZERWACJA min 3 tygodnie przed szkoleniem ? 50 pln netto / osoba
CYKL SZKOLEŃ (2 lub więcej szkoleń) ? 50 pln netto /osoba
RABATY SIĘ SUMUJĄ można zyskać nawet 150 pln / osoba