Struktura działu marketingu

Audyt marketingowy to usługa polegająca na analizie sytuacji przedsiębiorstwa i jego otoczenia biznesowego w 3 obszarach:

  • mocne i słabe strony firmy, szanse i zagrożenia występujące w otoczeniu ANALIZA SWOT
  • stosowanie instrumentów MARKETINGU MIX 7P
  • zarządzanie marketingowe obejmujące PLANOWANIE STRATEGICZNE, PLANOWANIE TAKTYCZNE, KONTROLĘ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH

Wynikiem/efektem audytu jest raport zawierający podsumowanie stanu obecnego firmy oraz rekomendacje działań rozwojowych.

 

Klienci, u których zrealizowaliśmy audyt marketingowy

Opinie klientów

?Szkolenie pozwoliło mi dowiedzieć się co tak naprawdę/konkretnie oznacza strategia firmy. Zajęcia prowadzone dynamicznie i ciekawie. Dużo przykładów. Już wiem jak stworzyć strategię firmy.?

~Renata z UNIQA

Informacje organizacyjne

Pracujemy w oparciu o model HPI.
model_hpi

Pin It on Pinterest